niedziela, 11 listopada 2012

Prolog, bohaterowie

Prolog
Wdychałam zupełnie nowe powietrze, chodziłam nowymi drogami mijałam zupełnie nie znanych mi ludzi, mówiłam w innym języku, wszystko jest inne a ja nareszcie czuję się szczęśliwa .

Free

Bohaterowie :

Victoria Kwiatkowska 18 lat
Nigdy nie odczuła prawdziwego szczęścia. Kiedy już poczuła, napad euforii i chęć uśmiechnięcia się 
nazywała to ulotną chwilą z której chce po prostu skorzystać w pełni.
Kiedy uciekła z patologicznego domu, poczuła wolność, zaczęła żyć od nowa. 
Muzyka była jej pasją, miała niesamowity głos i talent do gry na najróżniejszych instrumentach.
Aśka Polańska 19 lat 
Najlepsza przyjaciółka Vici.
Zawsze żyła z dnia na dzień, była szalona imprezy i taniec to właśnie kochała. 
uciekła wraz z przyjaciółką, miała dość życia z szarej Warszawie,z ojcem który nie zwracał na nią uwagi. 

 Szymon Flesz 19 lat 
Dobry przyjaciel dziewczyn, po przyjeździe do Wielkiej Brytanii , zamieszkały z nim.
Jest skryty, rzadko się uśmiecha, nie lubi mówić o sobie 


 Harry Styles 18
Kobieciarz, idealne słowo by go opisać, zgrywa kogoś kim nie jest, twardego i zarozumiałego. Ale Ujawnia swoje prawdziwe ja. 


 Louis Tomlinson 20 lat 
Lou jest strasznie zabawny, rozbawi każdego. 

 Liam Payn 19 lat
Nie jest wstanie być nie dobrym, zawsze pomocny. 
 Zayn Malik 19 lat 
Nałogowy palacz, zawsze chętny do bójek, wyjątkowy,

Niall Horan 19 lat 
Słodki Irlandczyk kochający jedzenie.


2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie! :) Czekam na 1 rozdział :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo fajnie się zaczyna ... :)
    Zapraszam do mnie : http://my-magic-world-with-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń