sobota, 17 listopada 2012

Rozdział 2. Klopsik


Stałyśmy po środku wielkiej hali lotniska, czułam się jak mała zagubiona dziewczynka, wzrokiem szukałam Szymona, miał tu już być. Po mimo późnej pory, było wiele ludzi, aż w końcu ujrzałam, jasnego bruneta stojącego pod wielkimi szklanymi drzwiami z kartką na której pisało
' waiting for two beautiful girls with Polish'
Na widok tego uśmiechnęłam się jak mała dziewczynka i pobiegłam do chłopaka by go przywitać, rzuciłam się mu na szyję i mocno przytuliłam , moja przyjaciółka zrobiła to samo.
Szymon zabrał nasze walizki i poszliśmy do samochodu. 
Przejazd ulicami Londynu był taki fascynujący, moje serce znowu żyło. Chciałam poznać każdą ulicę tego miasta, każdy najmniejszy zakamarek, gdyby nie to że dochodziła godzina pierwsza w nocy to pewnie poszła bym na spacer. 

[***]
Dom był nie wielki na piętrze znajdowały się trzy sypialnie, a na dole kuchnia, łazienka , salon. Wszystko było bardzo skromne.
Usiedliśmy w kuchni przy stole,  Aśka popijała herbatę, Szymek wpatrywał się w nas jak w obrazki, a ja oddychałam nowym powietrzem, które było dużo słodsze i przyjemniejsze.
- załatwiłem wam pracę, od przyszłej środy zaczynacie, Starbucks- powiedział.
Ucieszyłam się, uwielbiałam kawę z Sarbuks'a.
Czułam że zasypiam na siedząco, dlatego pożegnałam się z przyjaciółmi i poszłam do swojego pokoju.
Był przytulny, ściany pomalowane  na mój ulubiony fioletowy kolor .
Przebrałam się w piżamkę, położyłam się na miękkim łóżku i momentalnie zasnęłam.

[***]
Obudziły mnie promyki słońca wpadające do mojego pokoju przez malutką szparkę w roletach. Ziewnęłam głośno, przeciągnęłam się i wyszłam z łóżka.
Usłyszałam że burczy mi w brzuchu, zeszłam na dół, na stole leżała kartka za adresowana do mnie i Aśki .
' Jestem w pracy wracam o 17.Xx Szymon '
To oznacza że moja przyjaciólka jeszcze śpi, wyciągnęłam płatki z szafki, po czym wsypałam je do miski.
Pogoda naprawdę była ładna, po skończonym śniadaniu pobiegłam na górę, wyciągnęłam z szafki parę czarnych Jensów, białą bokserkę, zrobiłam czarną kreskę po okiem, a na powieki nałożyłam czarny cień.
Pomimo tego że świeciło słońce, to na dworze było zimno więc zarzuciłam na ręce moją kurtkę i wyszłam z domu, czas poznać nowe miejsce.

[***]
Z zatłoczonych ulic Londynu, skręciłam do spokojnego parku, usiadłam na ławce z której był doskonały widok na Big Bena, zamknęłam oczy i wsłuchiwałam się w uliczny szum i śpiew ptaków zgrały się ze sobą idealnie.
Poczułam że coś ślini moją dłoń, otworzyłam oczy i ujrzałam małego szczeniaka.
Podrapałam go za uszkiem, a on zadowolony pomachał  Ogonkiem -Klops!-usłyszałam krzyk po czym za drzewa   wyłonił się zdyszany chłopka, z burzą loków na głowie. Uśmiechną się do mnie zalotnie, co przyprawiło mnie o dreszcz.
- Klops ?zapytałam, chichocząc
- To nie ja mu nadawałem imię - tłumaczył - my się będziemy już zbierać, zaraz będzie padać
Machinalnie spojrzałam w niebo, miał rację słońce znikło a pojawiły się ciemne Chmury.
- masz rację - powiedziałam, ale chłopak był już daleko, wpatrywałam się w jego znikającą sylwetkę.
Biegiem wróciłam do domu, kiedy przekroczyłam próg poczułam piękny zapach.
Weszłam do salonu, nikogo nie było, tylko włączony telewizor.
Usłyszałam że ktoś tłucze się w kuchni. Aśka gotowała obiad, zaśmiałam się głośno na co ona się oburzyła.
- Lepiej byś mi pomogła ! Szymon zaprosił na obiad swoich kolegów ! zamrugałam zdumiona, i szybko zabrałam się do odcedzania makaronu.


Hej
Przepraszam że dopiero dzisiaj, miał być wczoraj ale  brak weny.
Nudy,  nudy, nudy. Ale się rozkręcam
A wam się podoba ?
Proszę was o popisy w komentarzach, bo chcę robić dedykacje dla was !

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne *________*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ! masz talent, myśle ze przeczytam dzisiaj całego twojego bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne <3 czekam na 3 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3 Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no :D muszę przyznać, że ciekawie się zapowiada :D
    czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tylko szkoda że takie krótkie. Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh...
      Wiem że krótki, ale ja po prostu dodaję częściej a mniej xd

      Usuń
  8. Fajne <3
    Tylko mogło byś zrobić dłuższy ale i tak jest zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie znowu nudy? Hę? :P
    Świetny rozdział, widać, że się rozkręcasz.
    Bardzo mi się spodobało jak opisałaś ich przybycie na lotnisko... takie prawdziwe. :)
    Coś mi się wydaje, że Starbuks odegra tutaj jakąś ważną rolę :D - wiem głupia ja ._.

    Oczywiście czekam na następny, bo chcę wiedzieć jakich kumpli zaprosił Szymon :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Omomom. ♥ Świetny rozdział i czekam na 3. ; 33

    OdpowiedzUsuń
  11. OO BOSKI ROZDZIALIK CZEKAM NA NASTĘPNYYY! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ile komentarzy *.* robisz sie coraz bardziej popularna ;P Klops? Tylko jedna osoba mogła tak nazwać psa.. ciekawe czy będe miała racje ;3 Burza loków.. tu nie mam wątpliwości ^^ czyli wiem już, że Vicki na 100% nie jest directioner :D bardzo mnie ciekawi jak to wszystko poprowadzisz, mam kilka możliwych scenariuszy, ale nauczyłam sie już, że i tak mnie zawsze zaskakujesz ;P No to życze weny ;**
    xx Dominika ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + nie podpisuje sie, bo mam nadzieje że kojarzysz tego upierdliwego człowieka, który uparcie komentuje twoje opowiadania ;>

      Usuń
    2. Nie powiedziała bym że upierdliwego a raczej kochanego ! :D
      I no jak zawsze wielkie dzięki <3

      Usuń
  13. świetny rozdział <3 kiedy pojawi się następny ?

    OdpowiedzUsuń
  14. nieźle, nieźle.;p
    czekam na nexta.;D
    nie mogę się doczekać jak wprowadzisz chłopaków z 1D i wgl.^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiście piszesz ;* Ja nie mam takiego talentu. Także mam bloga, w którym piszę również o chłopakach <3 Oto on; you-always-will-be-my-summer-love.blogspot.com
    Zaczęłam go dziś po południu. Ślęczę nad drugim rozdziałem. Blog jest troszeńkę podobny do twojego

    OdpowiedzUsuń
  16. zostałaś u mnie nominowana do Liebster Award! ♥ moje pytania już na Ciebie czekają na moim blogu,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń