piątek, 23 listopada 2012

Rozdział 3 Fajnie z tobą pomilczeć.



Do słuchania


Przyjaciele Szymona nie specjalnie przypadli mi do gustu, a chłopak w rudych włosach siedział stanowczo za blisko mnie. Czułam się jak by osaczona, Aśka zaś przeciwnie, świetnie dogadywała się z Marcusem, cóż chłopak był przystojny i zupełnie w jej typie.
Robiło mi się duszno, a ręka rudzielca znalazła się na moim udzie. Skrzywiłam się na jego gest i wstałam z kanapy wydając charakterystyczny jęk obrzydzenia. Wszystkie pary oczu były skierowane właśnie na mnie. Byłam z leksza za żenowana.
-Emm... idę zapalić – powiedziałam.
Ubrałam na nogi trampki i kurtkę po czym wyszłam z domu.
Postanowiłam wybrać się do parku, w to miejsce gdzie rano spotkałam chłopaka w loczkach.

[***]
Nocą było tu jeszcze piękniej, usiadłam na tej samej ławce i spojrzałam w gwieździste niebo.
Wyciągnęłam z paczki papierosa, po czym go odpaliłam. Dym masował moje zmasakrowane płuca co sprawiło że poczułam się o niebo lepiej.
Pomimo tego że błam z dala od mojego starego życia, nie czułam się w pełni szczęśliwa, brakowało mi czegoś a właściwie kogoś.
W Polsce miałam jednego chłopak, kochałam go ale okazał się taką samą świnią jak każdy zdradził mnie …
Potrzebowałam drugiej połówki, kogoś kto był by ze mną teraz i opierdalał że truję się fajkami.
Nie boisz się tu siedzieć tak po nocy ? Usłyszałam znajomy głos, poznałam tą delikatną chrypkę.
Odwróciłam głowę i ujrzałam znanego mi już chłopaka w loczkach.
A powinnam ? Zapytałam z nutką ironii w głosie, kędzierzawy za rzucił swoją grzywkę na bok i uśmiechną się ukazują dołeczki w policzkach
Londyn jest pełen zboczeńców – powiadomił mnie , na co ja głośno się zaśmiałam
  -Chcesz mnie wystraszyć ? Zapytałam
  -Właściwie to tak, bo to moje miejsce, lubię tu przyjść posiedzieć i pomyśleć – wytłumaczył.
  -Będziesz musiał się ze mną podzielić
Chłopak usiadł obok mnie
  -Jestem Harry
   -Victoria
Siedzieliśmy w kompletnej ciszy, o dziwo w ogóle mi to nie przeszkadzało. Dopaliłam szluga i wyrzuciłam peta za siebie .
Dochodziła godzina dwudziesta-trzecia, nie miałam przy sobie telefonu, postanowiłam wracać nie chciałam żeby się o mnie martwili. Zeskoczyłam z ławki, i ruszłyma w stronę domu .
  -Victoria ! Usłyszałam krzyk, odwróciłam się na pięcie i stanęłam twarzą w twarz z zdyszanym chłopakiem..
Stał tak blisko że czułam jego oddech na swojej twarzy
  -Tak ?
  - Będziesz tu jutro ? Fajnie z tobą tak pomilczeć – nie mogłam powstrzymać uśmiechu
  - Może- odpowiedział i ruszyłam w stronę domu .
Harry .
W tej dziewczynie było coś co sprawiało że chciałem przebywać w jej towarzystwie. A w sumie nie wiem o niej nic oprócz tego jak ma na imię.
Było już późno i zimno, wolnym krokiem wyruszyłem w stronę domu.
Zaimponowała mi tym że nie wiedział kim jestem. Nie darła się na mój widok i nie chciała autografu. W zamian za to nabijała się z imienia psa, Nialla.
Wszedłem do domu, było bardzo cicho, wszyscy już spali oprócz Louisa, który jak mniemam czekał na mnie.
Przepraszam – powiedziałem, a on kiwną ze zrozumieniem głową.
  • -Tomlinosn zawsze się o mnie martwi, i to jest w nim cudowne.
Dostałem się wreszcie do swojego pokoju, rozebrałem się i szybko wskoczyłem do łóżka. Przed oczami ciągle miałem jej duże niebieskie oczy. I długie brązowe włosy, idealna.
Pragnąłem zobaczyć ją znowu  


Hej 
No i mamy rozdział 3, nudny, beznadziejny i do kitu więc przepraszam !
Dziękuję za wszystkie komentarze ! 
i proszę o nie pod tym rozdziałem ;)


24 komentarze:

  1. Wczoraj podziękowałaś mi za to, że Cię opieprzam za takie teksty, więc czuję się zobowiązana:
    JAKA BEZNADZIEJA?! ODWALA CI :P
    Ten rozdział jest cudowny... taki... spokojny. I to właśnie mi się w nim spodobało.
    Żadnych niepotrzebnych akcji i jakichś dzikich dialogów. Za to właśnie Cię kocham; za prostotę twoich rozdziałów, za to, że wszystko jest napisane poprawnie i nie trzeba tak, jak na polskim rozważać "co autor miał na myśli?".

    Oczywiście czekam na następny, który mam nadzieję dodasz szybciutko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się uwinę z pisaniem do niedzieli ! :)

      Usuń
  2. Zajebiste <3 ;3
    kochaam...♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste *__* oby tak dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty mi tu szybko pisz następny bo nie mogę się doczekać <3 Genialne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję następny w niedzielę, jak tu będzie 20 ! ;D

      Usuń
  5. Zajebiste czekam na następny rozdział *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czekam na następny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi dziwnie po tym co czytałam wczoraj przeskoczyć nagle do tego pięknego świata bez większych problemów gdzie wszystko sie tak cudownie układa <3 Jestem z siebie dumna, bo zgadłam, że imie dla psa wymyślił Nialler ^^ po raz pierwszy sie czegoś spodziewałam ;o Ale nie moge sie z tego za bardzo cieszyć, bo nie mam za to pojęcia w jakim kierunku poprowadzisz reszte opowiadania.. :( Marcus.. źle mi sie kojarzy to imię, jeśli ktoś czytał "Ostatnią Piosenkę" to pewnie wie dlaczego. ;)
    Cóż moge jeszcze powiedzieć..
    Zwykle nie wtrącam sie w stałą role Joan, jaką jest przypominanie ci, że nie jesteś beznadziejna tylko cudowna, ale dzisiaj po prostu musze powiedzieć, że skromność to jedno, ale dobra samoocena to drugie ;** Chciałabym pisać tak jak ty!
    + MAM APEL DO RESZTY KOMENTUJĄCYCH! Wysilcie sie troche i pomyślcie nad czymś innym niż "zajebiste" albo "kocham", bo to już wszyscy wiemy! ;3
    xX Dominika ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika no ! Dziękuję ci :)
      czytając twój komentarz łezka w oczku mi się zakręciła !
      cieszę się że ktoś docenia.
      Ale co do mojego pisania, nie jest takie jak bym chciała, mam swój ideał i dążę do niego i może kiedyś mi się uda.
      wtedy napiszę że mój rozdział jest dobry :)

      Usuń
  8. bardzo fajny rozdział, czekam na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiaszcze :D Sprawdź mojego: www.nutka-wolnosci.blogspot.com

    Zaczęłam go pisać we wakacje i postaram się go kontynuować w wolnym czasie. Jeśli chcesz, możesz ściągnąć ode mnie parę pomysłów. Chociaż nie wiem, czy znajdzie się tam coś, co by cię zainteresowało. Powodzenia w dalszym pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hyhyhy jest 20 komentarzy, teraz poprosze nowy rozdział :D
    xX Dominika ;3

    OdpowiedzUsuń