sobota, 1 grudnia 2012

Rozdział 5. Kim ty Jesteś ?

Muzyka 


Ból głowy nie dał mi spać, wczorajsza impreza pozostawiła po sobie ślad KAC GIGANT.
Zeszłam na dół, w domu nie było nikogo, może to lepiej... nie będę musiała tłumaczyć wczorajszego wieczoru.
Usiadłam przy stole z szlakom wody która miała ugasić moje pragnienie.
Przypomniałam sobie wczorajsze pożegnanie z Harrym. Jego ciepłe mięknie ramiona i słodki zapach....
- Victoria !  usłyszałam krzyk Aśki która weszła do domu
- Proszę nie krzycz, to boli ...
Dziewczyna uśmiechnęła się do mnie i rzuciła gazetę przed oczy.
- Strona dwa- powiedziała
otworzyłam gazetę na wskazanej strony. Doznałam szoku... Na stronie znajdowało się zdjęcie moje i Harrego z nagłówkiem
' Czy to kolejna zdobycz Harrego Stylesa ' Boże kim on jest, to jedyne pytanie które Cisło mi się do głowy, spojrzałam na przyjaciółkę która czekała aż zdam jej relację.
- Nie pytaj, sama nie wiem.... ale się dowiem.- powiedziałam.
Dochodziła godzina 14, za godzinę mam być w parku, pobiegłam pod prysznic. Gorąca woda masowała moje zmęczone ciało, niestety nie mogłam pozwolić sobie na ten relaks.
Ubrałam na siebie czarne rurki, ulubioną za dużą bluzę, zarobiłam delikatny makijaż a do torby wpakowałam gazetę i wybiegłam z domu.
[***]
Chłopak już był na miejscu, pewnym krokiem podeszłam do niego.
- Kim ty Do Cholery jesteś ? żóciłam na przywitanie, pokazując artykuł w gazecie.
Mina chłopaka zrzedła
- Jestem twoją kolejną zdobyczą ?
- Nie Victoria, to nie tak... Daj mi to wytłumaczyć
- Po to tu przyszłam ...- chłopak przełkną ślinę, i spojrzał na mnie - Nie chciałem żebyś mnie znała jako Harrego Styles'a. Jako wielką gwiazdę... chciałem żebyś polubiła mnie jako zwykłego chłopaka, bez kasy i sławy.
-  masz o mnie bardzo złe zdanie ...
- Nie, to nie tak ...
- A jak ?
- Nie wiem czy ludzie zadają się ze mną bo jestem sławny czy naprawdę mnie lubią, z tobą było inaczej nie wiedziałaś kim jestem, chciałem żeby tak zostało ...
Byłam na niego wściekła, ale starałam się go zrozumieć usiadłam obok niego i zapaliłam papierosa
- Zaczniemy wszystko od nowa ?zapytał, spojrzałam na niego, posłał mi pełen słodyczy uśmiech, odwzajemniłam go nie potrafiłam inaczej
- Jestem Victoria
- Miło mi, jestem Harry Styles
Harry opowiedział mi o zespole, oprócz niego była czwórka innych chłopaków i nazywają się One direction.
Ja starałam się opowiedzieć o sobie, ale było ciężko pomijając rodzinę,  dzieciństwo i znajomych 
- Nie jesteś stąd prawda ? zapytał 
- Nie pochodzę z Polski, tu zaczynam nowe życie ...
Bardzo mi się podobało to że nie zadawał niezbędnych pytań widział że nie chciałam o tym rozmawiać. 


Harry 

Ta urocza Polka zaczarowałam mnie swoją osobowością, robiło się już ciemno a ja nie chciałem się z nią rozstawać. Ona pozwalała mi zapomnieć o problemach. Przy niej nie musiałem przejmować się tym jak mówię wyglądam... byłem po prostu sobą 
- Chciała być iść w środę ze mną na koncert Ed'a Sheerena ? zapytałem, wydał mi się to dobry pomysł na kolejne spotkanie.
- W środę zaczynam pracę w Starbucks - powiedziała 
- Spokojnie, to dopiero wieczorem - zaśmiałem się - więc jak ?
- No dobra...
Robiło się późno więc odprowadziłem ją pod dom, uścisnąłem ją na pożegnanie, w tym momencie otworzyły się drzwi jej domu, wyłonił się za nich wysoki brunet.
Nie powiedziała mi że ma chłopaka, zabolało.

Jest Sobota i jest rozdział !
Nudaaa, kicha, klapa . Przepraszam ;)


17 komentarzy:

  1. KURWA! ZABIJE CIE! W TAKIM MOMĘCIE URYWASZ? WIECZ CO?....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz :) pisz dalej strasznie mi się tu podoba będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział...trochę nudnawy,ale mam nadzieję,że akcja w najbliższym czasie się rozkręci.Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  4. No w takim momencie!! Pisz kolejny!! Kurna... nie zasnę chyba xd zapraszam licze na kom http://onedirectionimaginydlafanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny !! Nie mogę się doczekać następnego roździału

    OdpowiedzUsuń
  6. "Nuda, kicha i klapa" to drugie zdanie pod tym zdjęciem :P
    Rozdział genialny!
    Świetnie, że Vic dowiedziała się kim jest Hazza :D Serio nie spodziewałam się, że nastąpi to tak szybko, ale to dobrze. Znowu mnie zaskakujesz i to mi się podoba najbardziej :D
    KURKA WODNA! Styles pomyślał, że Szymek to jej chłopak?! Coś mi się widzi, że w następnym rozdziale wsadzisz jakieś jego przemyślenia XD - wiem, wiem głupia ja, ale dzisiaj jakoś tak nie za bardzo funkcjonuję, bo byłam w budzie przez 6 godzin ._. (Kto wymyślił, żeby chodzić do szkoły w sobotę jest już trupem! XD)

    Czekam na następny. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szkoły to mam to samo, trzecia klasa gim to masakra ;c
      Ale cieszę się że ci się podoba ! :)

      Usuń
  7. CZADOWE TO MASZ!
    POZDRAWIAM ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny rozdział, pisz dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz dalej !! <33 zarabiste ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Huehuehue widze 1469 wejść na bloga :D HARRY CZUWA! <3 Rozdział nudnawy? hahahahahah moge cie zabić śmiechem? A z resztą gusty są różne, ale mi sie podoba ;3 Najfajniejsze było to "kim ty do cholery jesteś?!" na przywitanie :D Czemu oni muszą tak szybko wyciągać wnioski?! No czemu czemu czemu! Najpierw ona pomyślała, że Hahry ma dziewczyne, potem on że ona ma chłopaka! Komplikują sobie życie bardziej niż ja, co nie jeste takie znowu proste :D
    Ogólnie rzecz biorąc wszystko ładnie pięknie i chce wiedzieć co dalej! ;3
    + tak długo pisałam ten komentarz a wyszło takie byle co :( zasługujesz na lepszych komentatorów ;(
    xx Dominika ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co za tą końcówkę komentarza to ci napiszę że jesteś GŁUPIA ! Ja mam najlepszych na świecie komentatorów.
      Oni muszą wyciągać te wnioski tak szybko, żeby potem było śmiesznie. !
      A no i dziękuję :*

      Usuń
  11. Super <3 (Julia Malik)

    OdpowiedzUsuń